IMAMKU ENCIK PILOT - TEASER 1

"SOMETIMES... We need to let it go for our happiness. Trust me, you'll get the better than past."

"Kalau saya tetap tak dapat kebahagiaan yang saya nak?"

"Itu maknanya, kebahagiaan yang awak akan dapat lebih besar daripada apa yang awak jangkakan. Kesabaran akan membuahkan hasilnya."

"Mungkin? Entahlah. Saya rasa tak boleh."

"Jangan cakap tak boleh. Bolehkan juga. Keberanian adalan kuncinya. Kalau awak tiada keberanian, awak tak akan dapat memasukinya."

"Awak tetap berada di sisi saya, kan?"

"Do you still remember this? Satu tambah satu, jadinya dua. Awak dan saya, jadinya cinta."

Terharu.

"Saya takut."

"Jangan takut, sayang. I will there, in your side."

"Janji... jangan tinggalkan saya."

"Hanya maut yang dapat pisahkan kita."

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

[BAB 15] TATKALA CINTA TERUJI

CERPEN - IMAGINASI

IMAMKU ENCIK PILOT - Bab 8